Site Map
Google

Wednesday, December 5, 2007

PEMBORONG DAN AGENT DIPERLUKAN





















































Nikmatilah kretiviti corak selipar yang esklusif dan elegan yang diimport khas untuk anda bagi menyerikan lagi si pemakai. Kami mempunyai koleksi corak yang sangat unik yang setiap satunya dipilih dengan teliti mengikut kesesuaian dan citarasa rakyat Malaysia.Kami menawarkan selipar-selipar yang dijamin berkualiti dan juga menawarkan pada harga borong dan murah agar bakal-bakal usahawan dan para perniaga boleh mendapat nilai tertinggi buat mata wang anda.

Pengedar dan Agent Dikehendaki!

SILA HUBUNGI KAMI UNTUK MEDAPATKAN MAKLUMAT LANJUT

TEL : +60173654736 (IZU)

28 comments:

Ryna said...

1- berapa harga bagi sepasang selipar untuk belian secara borong?

2- berapakah pembelian minima yang boleh dikira sebagai belian borong.

3- lokasi saudara.

terima kasih

Unknown said...

Saya sekarang telah menjalankan penjualan selipar seperti yang izu pamerkan di Sarawak secara kecil-kecilan.Boleh saya nak tahu alamat lokasi dan email address izu bagi memudahkan urusan pada masa akan datang.Sila emailkan maklumat berkenaan ke email saya abgzain79@gmail.com.Sekian. TQ..

Eilalalala said...
This comment has been removed by the author.
fieza said...

i berminat sgt2....
i nk tau price n minima belian borong...
send kt email i k..
fiefie88@yahoo.com

fieza said...

i berminat sgt2..n sekarang mmg tgh mencri pemborong kasut
i nk tau minima belian borong n price skali ek..send kt email i..
fiefie88@yahoocom

Chaoz Crazee said...

Salam, ni sliper mixstar dgn brand walk ladys semua ker yg dr thai tu ker? brp harga borong kalau kami nak ? l;eh email kat up2date.ayzal@gmail.com .
tq

boychat said...

tuan,sy bminat nak tahu pasal selipar ni.
klu nak borong brpa kuantiti minima & harganya?
Tuan berada dimana?

boychat said...

tuan,blh email ke fuzatrading@gmail.com.
Kuantiti minima & harga
TQ

Chaoz Crazee said...

Hmmmm... dah sms dah msg kat sinitapi langsung tak dpt reply.

Wan Azizol said...

saya nk tau harga untuk belian borong...
send email wazizol@gmail.com

Wan Azizol said...
This comment has been removed by the author.
Wan Azizol said...
This comment has been removed by the author.
Wan Azizol said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

contac alin di sini.... alin perlukn no pemborong...tenkiu

Taqi said...

saya nak beli secara borong
boleh kasi katalog?
bleh email ke taqiuddinisa@gmail.com

sapphire said...

salam izu..saya nak tahu harga dan senarai selipar emailkan kat saya di sapphirecelcom@yaho.com.........saya ada kedai di pasaraya. saya sekarang mencari pemborong orang islam, kalau bukan islam ramai pemborong selipar ni. kalau boleh nak support rakan seagama, emailkan kat saya ye

Unknown said...

boleh emailkan katalog dan harga minima sebagai belian borong ? lokasi di mana ya ?

sham said...

boleh email kan saya harge dan belian minima pemborong, tq
Sham2677@rocketmail.com

Darul said...

Betul ke no telefon yang dibeeri, saya call orang yang jawab tu kata salah nombor....

bOOmawek said...

email details kat saya.
fizaboom@yahoo.com

Unknown said...

Email details kat saya juga
Emy_yelmi@yahoo.com

sumunikudat said...

emailkan sy katalong.harga borong/minimum .
sharlynnicol@hotmail.com

Unknown said...

Email syarat2

Unknown said...

Email syarat2. ....jan_vulcn5@yahoo.com.my

Unknown said...

email syarat dan harga kepada saya di email siakapmega@gmail.com.Whatapps 0174014540

yasser said...

Email syarat2. .... yapsoi1983@yahoo.com

OranzeNeth said...

Email:oranzesuyan@gmail.com
No telefon /whatsapp: +6019-8118876..tq. sy berminat

OranzeNeth said...

Email:oranzesuyan@gmail.com
No telefon /whatsapp: +6019-8118876..tq. sy berminat